Facebook Pixel

Trenger du hjelp?  Vår supporttelefon (+47) 400 01 767 er åpen alle hverdager 09.00-18.00 Lørdag 10.00-15.00 Søndag: Stengt

Kjære kunde! Nedenfor finner du svar på de mest stilte spørsmålene vi får.

Hvordan bestiller jeg varer på engroservice.no?
Hos oss kan du bestille varer 24 timer i døgnet 365 dager i året. Du kan bestille varen i vår nettbutikk: engrosservice.no eller sende en mail til: salg(@)engrosservice.no Hvor du oppgir varetype,farge/modell, navn, adresse og telefonnummer.

Hvordan vet jeg om varen er på lager?
Om det ikke står at varen er utsolgt eller restordre er varen på lager og kan da bestilles på vår hjemmeside: engrosservice.no Eller e-post: salg(@)engrosservice.no

Hvordan vet jeg at bestillingen min har gått igjennom?
Har bestillingen din gått igjennom, vil du få en bekreftelse på e-post som bekrefter dette kort tid etter at du har lagt inn bestillingen din.

Hvor og hvor lenge kan jeg hente varer hos engrosservice.no?
Hos engrosservice.no kan du hente varer alle hverdager mellom 09:00-17:00. Helger og helligdager stengt. Hentelageret har adresse: Solgaard Skog 120 1599 Moss .  Finn veibeskrivelse - Klikk her.

Visakort betaling
Din betaling blir ikke trukket fra din bankkonto før vi har aktivert betalingen i vårt system. Dette gjøres manuelt av oss.

Hvor ofte sender vi ut varer?
Vi sender ut varer hver dag.

Hvor lang tid tar det før jeg mottar varen jeg har bestilt?
Lagervarer leveres normalt innen 3-7 virkedager. Tar det lengre tid. Send mail til: salg(@)engrosservice.no

Hvor fort får jeg svar på e-post?
Vi besvarer alle henvendelser innen 48 timer. Har du ikke hørt fra oss innen 48 timer, vennligst ta kontakt med oss på telefon: 40001767. Dette gjelder ikke under helg-/helligdager.

Kan jeg spore min forsendelse?
Alle varer som sendes med posten 0,5 - 35 kg kan spores. Du vil kort tid etter at varen er sendt motta et sporingsnummer på mail. eller sms. Du kan benytte: pakkesporing.no/posten.no for å spore din forsendelse.

 For varer under 0,5 kg, blir disse sendt som brevpost og kan ikke spores.

For varer over 35 kg sendes det ikke ut sporingsnummer da disse sendes med Db Schenker. En kontaktperson fra Db Schenker vil kontakte deg på telefon for nærmere avtale vedrørende utkjøring til din adresse. Ca 2 dager etter at varen er sendt ut fra oss.

Jeg trenger servicetime da det er noe feil med varen min!

Vil du booke servicetime kan du sende mail til: kundeservice(@)engrosservice.no

Hva koster det å handle hos engrosservice.no?

Prisene på engrosservice.no nettsider oppdateres kontinuerlig, det er alltid prisen som er oppgitt når du klikker på "Fullfør bestillingen og betal" som gjelder for din ordre. Frakt kommer i tillegg, og prisen for frakt får du oppgit ved å legge varen i handlekurven. Aktuell fraktkostnad vises i handlevognen og oppdateres når du legger til produkter.

 Hvordan betaler jeg og hvordan leveres ordren?
Ved bestilling på nett kan du betale med faktura 14 dager,Klarna avbetaling, forskuddsbetaling, oppkrav eller kredittkort. Ved henting kan du kun betale med vanlig visakort.

Ordre mottatt før kl 12:00 ekspederes som regel samme dag, og varer som finnes på lager beregnes å ha en leveransetid på 3-7 virkedager.

Hvordan kan jeg se status på en ordre?

Så snart ordren er sendt til engrosservice.no kan du se den i ordrehistorikken din når du logger inn på engrosservice.no Du finner den ved å logge deg inn på din side. Det blir også sendt ut automatiske e-poster fra vårt system når din ordre er behandlet og sendt fra oss.

Hvordan endrer jeg adresse, passord m.m.?

Logg inn og gå til siden "Min konto". Klikk på  "Kundeinformasjon" for å endre din kundeinformasjon. Klikk på "Leveranseadresse" for å legge til eller endre leveranseadresse.

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt passordet?
Du kan få passordet tilsendt via e-post, velg "Logg inn" og klikk på "Har du glemt ditt brukernavn og passord?". Du kan også kontakte kundeservice@engrosservice.no.

Hvordan reklamerer jeg på en vare?
Alle reklamasjoner skal være skriftlige.  Alle reklamasjoner kan sendes på mail til: kundeservice(@)engrosservice.no

For å melde fra om en retur sender du en e-post til kundeservice(@)engrosservice.no og skriver ordrenummer eller kundenummer i emnefeltet.
Vi trenger informasjon om kundenummer eller ordrenummer og hvorfor du vil returnere produktet.
Du kan melde fra om retur direkte til engrosservice.no når det gjelder service eller angrefrist.

Garanti
Garantitiden varierer mellom produktene, dette spesifiseres i produktinformasjonen. Spørsmål vedrørende garanti avhenger av varens art. I visse tilfeller behandles garantispørsmål av produsenten eller av et verksted som produsenten har godkjent. I andre tilfeller behandler engrosservice.no garantispørsmål. Om du føler deg usikker kan du gjerne ta kontakt for informasjon om rutinene omkring garantien for akkurat det produktet som du er interessert i. Du når oss via e-post.

Konsumentens (privatpersonens) angrerett ved kjøp på internett.
Konsumenten har i følge angrerettsloven og forbrukerkjøpsloven i visse tilfeller rett til å angre et kjøp. Dette gjøres gjennom å meddele engrosservice.no innen 14 dager fra den dagen konsumenten tok imot hele ordren eller deler av ordren.  Angreretten gjelder bare om varen er i uforandret stand, og den gjelder ikke bedrifter.

Dersom du vil benytte angreretten anbefales du å kontakte engrosservice.no sin kundeservice på e-post kundeservice(@)engrosservice.no eller via vår hjemmeside  www.engrosservice.no og oppgi ordre- eller fakturanummer for å få tildelt et returnummer pakken må merkes med. Formålet med returnummeret er å gjøre identifiseringen av og administreringen rundt returen lettere.

Hva skjer om nettilkoblingen brytes?
Om nettilkoblingen brytes før du har rukket å sende din ordre til engrosservice.no, så kan ikke ordren registreres. Varene som ligger i handlevognen blir værende der til neste gang du logger inn på engrosservice.no og du kan fortsette der du ble avbrutt.  Er du usikker på om din ordre har blitt registrert eller ikke så kan du gå inn på din ordrehistorikk (når du er innlogget). Der ser du alle ordrer som har blitt mottatt av engrosservice.no.

Kan jeg lese deres avtalevilkår før jeg kjøper noe?
Ja, det kan du selvfølgelig! Disse finner du her: Avtalevilkår og betingelser

Hvor finner jeg angrerettskjema for retur?
Dersom du ikke lastet ned angrerettskjema under bestilling, kan det lastes ned her: BOKMÅL 

Særskilte bestillingsvarer
For særskilte bestillingsvarer gjelder ikke angreprettsloven. Om du ikke ønsker varen ved mottak, tar vi varen i retur mot at du betaler 15% av kjøpesummen.

Force Majeure

Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for Engrosservice å oppfylle sine forpliktelser i denne avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure, opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Som Force Majeure regnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet. 

Om du får problemer
Send en e-post til kundeservice(@)engrosservice.no dersom du får en feilmelding eller om det oppstår andre problemer når du besøker engrosservice.no.